فرق التوقيت يمنع لقاء ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي

شباب البومب 12 الحلقة 17 مع الشيخ راكان و كانتي

شباب البومب 12 الحلقة 18 : هبة عامر

إليسا في Big time Podcast وتعطي رأيها بـ أصالة،أحلام وشيرين

رامز جاب من الآخر الحلقة 17: مواجهة مها أحمد و فادي خفاجة

نجوى كرم في أمسية روحية تحدثت فيها عن رؤيتها السيد المسيح

إعدام صبحي خلال عملية تبادل الأسرى في الحلقة 17 من مسلسل تاج

صلح فرح الهادي وشوق الهادي والعرابة نهى نبيل

مسلسل 2024: تأثر بمشهد وداع سما لوالدها بالمشرحة

حسن عسيري و أصايل ضحايا برنامج رامز جاب من الآخر الحلقة 18

شيرين عبدالوهاب: "حسام حبيب كان بيضربني ويسحلني وسرق عربيتي"

ET بالعربي | 19 يوليو 2022
شيرين عبد الوهاب صورة من انستغرام

شيرين عبد الوهاب صورة من انستغرام

يعود اسم شيرين عبدالوهاب وحسام حبيب للواجهة من جديد بعد التصريحات النارية اليوم في برنامج "كلمة أخيرة" الذي تقدمه  لميس الحديدي على قناة "ON".

وفي التفاصيل، اعتذرت شيرين عبد الوهاب للجمهور  عن كل "الكلام الإيجابي" التي قالته في الفترة الأخيرة في حق حسام حبيب قائلة: "عاوزة أستغفر ربنا على الكذب اللي كذبته عشان أخلي صورة إنسان تبقى كويسة وأنا كذبت ودي أكتر حاجة ربنا مبيحبهاش".

وأضافت شيرين عبد الوهاب: "كدبت في حاجات كتيرة أوي لأني بنت أصول وكنت عاوزة أرفع صورة إنسان ممكن يروح في يوم من الأيام يتجوز من عيلة تانية وأخلص منه ولو كنت قلت كلام وحش وقتها مكانش هيعرف يتجوز وأنا نفسي يتجوز ويبعد عني".

حسام وشيرين عبد الوهاب

وتابعت: "أنا ست قاعدة في أمان الله مع بناتي بقالنا 4 سنوات شايفين الويل سافرنا الساحل وقلنا نقعد أربع أو خمس أيام ونرجع مبسوطين وتتحسن نفسية البنات ونفسيتي ومكناش بنخرج ومكناش عايشين تقريبًا والبنات مكنوش بيعرفوا يقعدوا معايا، لأني كنت عايشة مع زوج مش بيشتغل تقريبًا وكنت محبوسة 24 ساعة في أوضة نومي مش بعمل حاجة، قاعدة بس وأنا غلطت في حق نفسي، وكنت فاكرة أني بحافظ على بيتي لكني اكتشفت أنه مكانش بيت، كانت عيشة فئران أو مصيدة أنا كنت زي الفار اللي بيدخل المصيدة ياكل حتة جبنه".

واستكملت حديثها قائلة  : "كنت عايشة مع راجل مش بيشتغل ولا بيخرج ولا بيشوف أهله ولا أصحابه وكل همه حب الامتلاك  ومع ذلك فضلت جمبه وهو لايعرف إلا فكرة حب الامتلاك وصبرت لأني كنت بحاول أنجح الحب ده ومكنتش  بحب أتهزم وأنا بطبعي أكون خدامة الرجل اللي أعيش معاه".

وصرحت شيرين بان حسام كان يعتدي عليها بالضرب وهو السبب وراء حلقها شعرها "حسام كان بيضربني ويسحلني وحلقلي شعري من الضغط النفسي اللي كان معيشني فيه جالي الفور سيزون بالمأذون وكان عاوز ينزلني بقميص النوم وكنت بصرف عليه وعلى أهله واستغل وجودي إمبارح الأتنين في الساحل وراح سرق عربيتي".