هل ترد هيفاء وهبي على فيديو ابنتها الأخير ؟

ريهام سعيد تخرج عن صمتها مجددًا في موضوع قضيتها مع نادر صعب

هل سيعيد الطائر الرفراف العلاقة بين ميرت رمضان دمير و عفراء أوغلو ؟

فريدة سيف النصر توجه رسالة لـ فيفي عبده و صناع مسلسل العتاولة 2

"أفضل صوت".. تكريم شيرين عبد الوهاب في حفل دير جيست 2024

ثنائيات المسلسلات السورية تتنافس بقوة في رمضان 2025

مصادر ET بالعربي: خبر عودة ستار أكاديمي على mbc غير صحيح

إلهام شاهين تحتفل بـ زفاف ابن شقيقها محمود شاهين بحضور النجوم

وفاة الرابر ريتش هومي كوان ونجوم الراب يودعونه

هيفاء وهبي تتخذ الإجراءات القانونية و روتانا ترد

هادية غالب و الغالب غالب على يانغو بلاي ابتداءً من 19 سبتمبر

ET بالعربي | 03 سبتمبر 2024
هادية غالب : الغالب غالب على Yango Play

هادية غالب : الغالب غالب على Yango Play

بعد تشويق و بعد حديث هادية غالب حصرياً غير ETبالعربي عن الموضوع … تم إطلاق بوستر و برومو أول مسلسل تلفزيون واقع خارج عن المألوف بعنوان " الغالب غالب " وهو من أعمال يانغو بلاي الأصلية ويبدأ عرضه من 19 سبتمبر على المنصة.

هادية غالب

هادية غالب : الغالب غالب على Yango Play

وفي البرومو تظهر هادية وسط حياتها التي نراها على السوشيال ميديا من براندات ، تصويرات ، تسوق ، لايف ستايل وأكثر وتتساءل "هذا ما ترونه على السوشيال ميديا ! فمن هي هادية..؟ شايفة نفسي سوبر وعشان يبقى حد معايا لازم يكون سوبر مان".

هادية غالب تكشف التفاصيل

وكان من فترة حصل ET بالعربي على الفيديو المسرب لهادية وهي تتحدث مع والدها وتبكي دون فهم سبب البكاء؟! وكان هناك الكثير من التحليلات عن السبب خاصة وان الفترة الأخيرة تعرضت لبعض الانتقادات آخرهم صرف حوالي 270 دولار في اليوم في الساحل الشمالي اي ما يعادل حوالي 13 ألف جنية.

هادية غالب تكشف لـET بالعربي عن سبب بكائها update

ووقتها صرحت هادية غالب: حابه اطمن كل الناس اللي كلمتني تطمن عليا واقولهمان زي ما قلت لبابا انا كويسة كله تمام متقلقوش .. بصراحة انا طالعة النهاردة اقول لكل الناس تخميناتكم على ايه اللي ممكن يكون مضايقني كلها غلط, ده جزء من حاجة كبيرة كنت بجهزلها ومستنية الوقت المناسب علشان اعلن عنها, ده تسريب من المسلسل بتاعي "الغالب غالب" ودي هتكون تجربة جديدة ومختلفة تماما عن اي حاجة تقدمت في مصر قبل كده.. اول مسلسل reality show مصري واول اعمال يانغو الاصلية وبيحكي عن حياتي ومعايا حبايب قلبي مامي وبابي وناس كانوا في حياتي وفجأة رجعوا, مفاجأة مش كده! فاللي بيتابع هادية على السوشيل ميديا عارف انها بتحب تشارك متابعينها كل تفاصيل حياتها/ لكنها هتاخدهم على whole other level في "الغالب غالب"…

هادية غالب : الغالب غالب على Yango Play

وتابعت : انا بحب كل حاجة جديدة انا حياتي مفهاش حاجة تستخبى انا بحب الناسوبحب اشارك معاهم كل حاجة بس انا متأكده انه هيعجبكم وهتعرفوا عنيحاجات لاول مرة المسلسل هينزل قريبا على تطبيق ينغوا بلاي ".