رحمة رياض وألكسندر علوم يستقبلان مولودهما الأول

شباب البومب 12 الحلقة 16 : قرنفلة و الطاقة و الجذب

فرق التوقيت يمنع لقاء ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي

نهايات مسلسلات رمضان الـ 15 حلقة ما بين الناجحة و المخيبة

شباب البومب 12 الحلقة 17 مع الشيخ راكان و كانتي

قصة مسلسل الشرار في رمضان 2024 وردود فعل الجمهور

فرح الهادي عن حملها بطفلها الثاني: أنا مو حامل

نجوى كرم في أمسية روحية تحدثت فيها عن رؤيتها السيد المسيح

أيمن زيدان يكشف عن أكبر مخاوفه وسبب مشاركته في باب الحارة

رامز جاب من الآخر الحلقة 17: مواجهة مها أحمد و فادي خفاجة

علا رامي بعد تركيب صورة "القُبلة" بينها وبين عادل إمام " عانيت كثيرًا من كلام الناس"

ET بالعربي | 05 فبراير 2022
علا رامي وعادل إمام - صورة معدلة من السوشيال ميديا

علا رامي وعادل إمام - صورة معدلة من السوشيال ميديا

بالرغم من مرور 31 سنة على عرض فيلم "حنفي الأبهة" وتصدر علا رامي الترند منذ فترة بسبب قبلة جمعتها مع عادل إمام علّقت على الأمر "عانيت كثيرًا من كلام الناس بس مابقتش أسمع خلاص.. كلامهم في الهوا"، مضيفة "علشان دي صورة ومافيش مشهد أصلًا هو إيحاء حنرجع برضه للسوشيال ميديا".

علا عن اختفاء ابنها عمر خورشيد "التمثيل عرض وطلب"

وعن دفاع ابنها عمر خورشيد على الصورة التي قصدت والغير موجودة في أي مشهد من الفيلم قالت أنها فرحت كثيرا، خصوصًا أن عمر شارك منشور على فيسبوك كتب فيه " مش بوسة اللي تكسرني، الناس بتتعامل معايا ليه إن صورة زي دي ممكن تذلني أو تكسرني".

وقال لوالدته "مفيش أي حاجة عملتيها أوهتعمليها في حياتك ممكن تضايقني أو تكسرني، شكرًا يا والدتي يا حبيبتي إنك ربتيني وكبرتيني وخلتيني الإنسان اللي أنا عليه دلوقتي".

وعن أخبار ابنها عمر الفنية واختفائه حاليًا قالت "التمثيل عرض وطلب وحاجات بتنعرض عهليه يلاقيها أقل من المستوي فيبرفضها وهو بقاله سنتين بصور بفيلم "براءة ريا وسكينة" ولكن بسبب ظروف بعض الممثلين ومن ضمنهم حورية فرغلي لم ينته بعد الفيلم بشكل نهائي وربنا معاه ويبعتله رزقه".

علا لـ منى زكي "ربنا معاها ويبعد عنها ألسنة الناس"

وحول الانتقادات التي طالت منى زكي بعد دورها في فيلم "أصحاب ولا أعز" قالت "ربنا معاها ويبعد عنها ألسنة الناس والسوشيال ميديا يلي ما ورائهم حاجة غير انهم مختفيين وراء الشاشة ويكتبوا بس".

وذكرت أنها أعجبت برأي رانيا محمود ياسين عن الفيلم والتي قالت أن الهجوم على الفيلم بسبب صدمة الجمهور في منى زكي.. هي ماعملتش حاجة غلط".

أضافت "الجمهور يعرف منى بأدوراها الناعمة وانصدموا بمحتواه، والفيلم لا يحتوي عري والفيلم ككل الناس انصدمت بمنى والدور كويس ومنى عاملته بطريقة جيدة ومثلت كويس جداً".

واستعانتن بأمثلة مثل محمود المليجي، إستفان روستي، فريد شوقي الذين قاموا بأدوار عجيبة غير أنه كان هناك تقبل لما قاموا به.