باريش أردوتش يتحدث عن زوجته: "أنا مع أجمل إمرأة في العالم"

هيجين تكشف عن استخدامها السحر ضد أعضاء BTS

هاشتاق حق إليسا يتصدر بعد مناشدتها القضاء اللبناني

زغاريد ودموع في حفل زفاف "سلمى" إبنة بدرية طلبة

محامية حليمة بولند تشرح ما حصل مع موكلتها في قضية "فسق وفجور"

تقارير: زفاف أنانت أمباني وراديكا ميرشانت في ستوك بارك بـ لندن

مسلسل لعبة حب ينهي تصوير آخر مشاهده في السعودية

سامر المصري وإيتزيار إيتونو يرقصان في مهرجان عنابة السينمائي

بدرية طلبة تتأثر بزفاف إبنتها سلمى

كيت ميدلتون تنال لقب "رفيقة ملكية لوسام أصحاب الشرف" من تشارلز

مصطفى درويش يكشف حقيقة تصريحاته ضد شيرين رضا

ET بالعربي | 28 مارس 2022
شيرين رضا ومصطفى درويش

شيرين رضا ومصطفى درويش

حالة من الجدل شهدتها مواقع التواصل الاجتماعي في مصر بعد عرض إعلان حلقات برنامج "حبر سري" الخاصة بموسم رمضان والذي تقدمه أسماء إبراهيم،حيث تضمن الإعلان لقطة من حلقة شيرين رضا.وفي هذه اللقطة تقول شيرين رضا أنها لا تعرف من هو الممثل مصطفى درويش الذي إنسحب من فيلم  "المُلحد" الذي لعبت فيه شيرين دور البطولة إلى جانب محمود حميدة،حسين فهمي،تارا عماد وأحمد حاتم. 

لينتشر على السوشيال ميديا بوست قيل أنه لمصطفى درويش يرد به على شيرين رضا يقول"معلش السن ربنا يديكي الصحة وفي فرق بينا أجيال كتير هتعرفي مين ولا مين".

ونفى مصطفى درويش التصريحات المنسوبة له وكتب على الفيسبوك: "اللي بيحب يفهم بيفهم واللي بيحب يظيط بيظيط وخلاص انا لا بسخر ولا اقدر اسخر من سن حد انا مش طفل مانا كبير في حاجه في الدنيا اسمها بتغلط في شخص بتقوله انت كبير مسمعتهاش قبل كده الصراحه انا بحترم كل الزملا قدام او جداد".

 

وأضاف: "كلنا زملاء في شغل واحد واكيد بحترم الكبير قبل الصغير اللي بيحترم نفسه ف بيحترمه الناس وانا عمري ما غلط في زميل او زميله ولا عمري اغلط انا ممكن ازعل من موقف بس اغلط فيه مش تربيتي اغلط في حد في التليفون او علي فيس بوك اروح اغلط في وشه واللي معاشرني عارفين عني ده بس كده وده للتوضيح نقفل القصه الغريبه دي".