جمال سنان يحسم جدل موضوع دانيلا رحمة

هيجين تكشف عن استخدامها السحر ضد أعضاء BTS

محامي إليسا يكشف لـET بالعربي تطورات قضيتها ضد شركة وتري

محامية حليمة بولند تشرح ما حصل مع موكلتها في قضية "فسق وفجور"

هاشتاق حق إليسا يتصدر بعد مناشدتها القضاء اللبناني

مسلسل لعبة حب ينهي تصوير آخر مشاهده في السعودية

سامر المصري وإيتزيار إيتونو يرقصان في مهرجان عنابة السينمائي

بدرية طلبة تتأثر بزفاف إبنتها سلمى

تقارير: زفاف أنانت أمباني وراديكا ميرشانت في ستوك بارك بـ لندن

وتري ترد على إليسا "لا حدود لإفتراءها وكيديتها"

بعد تصريح شيرين عبد الوهاب..نادين نجيم تطالب بتفسير عن القرين

ET بالعربي | 14 مارس 2024
شيرين و نادين نجيم - صورة معدلة

شيرين و نادين نجيم - صورة معدلة

لازال صدى حلقة شيرين عبد الوهاب في Big time Podcast يتصدر الترند على السوشيال ميديا، إذ كانت الحلقة من أقوى اللقاءات التي أطلت فيها شيرين وحملت تصريحات قوية تخص حياتها الخاصة والفنية وبناتها.

شاهد تقرير سابق لـ ET بالعربي: علاقة شيرين بحسام حبيب تسيطر على حفلها في بيروت

علاقة شيرين بحسام حبيب تسيطر على حفلها في بيروت

وفي البودكاست الذي يقدمه كل من عمرو أديب و أصالة ويعرض على قنوات MBC1 وMBC مصر وMBC العراق ومنصة "شاهد" كانت شيرين اعترفت بأنه لها قرين، ما دفع بـ نادين نجيم إلى التعليق على الأمر وتتساءل عما يعنيه ذلك عبر إكس على مقطع متداول لـ شيرين تقول فيه بأنها تقرأ سورة ق من القرآن الكريم لإبعاد القرين عنها.

نادين نجيم

وكتبت نادين: ""بس حدا يفهمني شو قصة قريني في مرة وحدة حكت انه انا كمان قاريني بغار عليي و قريني مجوس مين مجوس ؟ هو ايه اللي بيحصل مش فاهمة ؟! مين اللي بيغير عليا ؟ و ما بده حدا يقرب مني حدا يفهمني عشان اضربه".

وبالعودة إلى كلام شيرين عن القرين قالت أنها تبعده عنها بقراءة سورة من القرآن الكريم "لما قريني بيتعبني بشغله سورة ق، ساعات يجيلي إحساس بالخوف والبكا من غير سبب وأقول إن الأوضة (الغرفة) دي فيها تعبان بتبقى روح شريرة وهي مش فيها حاجة".

وتابعت "يعني أنا لقيت صرة محطوطة على باب البيت متعلقة في مفصلة الباب فتحت الصرة دي لقيت فيها رملة زي البودرة بيضا وجواها مفتاح، الصرة دي لو كان جواها البودرة دي بس كنت قولت أن دي صرة من إللى برميهم في الأرض فيهم ملح خشن عشان الطاقة الإيجابية، بس البودرة دي ناعمة جدًا زي إللى بتبقى موجودة في المقابر، والمفتاح دة موجود عشان يقفلى كل حاجة في حياتي، وطلع مفتاح أوضة نومي عرفته من شكله، ومرة واحدة الكل ظهر الكل بانت حقيقته".

شيرين عبد الوهاب

وأضافت "  كل إنسان ليه قرين فقرينك ساعات بيلعب بدماغك، لما تحس إنك شاكك في حد لأنه الشك دة لو دخل جواك هيتعبك، أول ما تحس انك انت مش قادر على نفسك من كتر الشك، فتقوم مشغل سورة ق".