وفاة شقيقة رحمة رياض "اللهم اغفر لها وارحمها"

أحمد السعدني يشكر كل من واساهم في رحيل والده "صلاح السعدني"

وفاة التيكتوكر ومؤلفة Club Rat إيفا إيفانز عن عمر الـ29

بعد محمد منير شريف منير ينفي تصريحات حسن شاكوش

إنقسام بالآراء حول مسلسل لعبة حب بعد عرض 10 حلقات منه

احتفال سامح الصريطي و حنان بزواج ابنتها

ديفيد بيكهام يرفع دعوى قضائية ضد مارك والبيرغ

لأول مرة..سيريناي ساريكايا يدا بيد مع حبيبها مارت ديمير

مصطفى أبو سريع لـ ياسمين عز "توقفي عن تقديم النصائح للسيدات"

تفاصيل آخر مكالمة بين يحيى الفخراني والراحل صلاح السعدني

أحمد فلوكس يرد على حكم حبسه عام.."أنا عارف اني في حرب"

ET بالعربي | 28 مايو 2021
أحمد فلوكس

أحمد فلوكس

أصدرت محكمة الجيزة الإقتصادية في مصر حكم بالحبس سنة لأحمد فلوكس في قضية سب وقذف سيدة الأعمال ياسمين عزت بالإضافة إلى تغريم أحمد فلوكس 10 آلاف جنيه ودفع 5 آلاف جنيه لوقف الحكم مؤقتا.

أحمد فلوكس رد على هذا الموضوع من خلال فيس بوك فقال: "للي بسال في سحر ولا لا اللي بيقولي ماتعمليش اتفضلوا .. دي صوره ليا من اسبوع و علشان في صوره في ظهري فيها قران و ماسكين قران ادي النتيجه .... انا في ناس كلموني و قالولي بلاش و كده الناس هاتفتكر انك ضعيف ... لا احب بس اكد اني بنزل ده و انا عارف اني في حرب و لكن وعد قدام الدنيا و قدام ابني و اهلي و الناس اللي فعلا بتحبني .... حقي مش هاسيبوا و اقسم بشرف ابويا اني لانا لا الشيطان اللي بيدمرني و دمر غيري و كانوا ساكتين لكن انا ولا هاسكت و لا هاسيب حقي ولانا لاهو في الدنيا دي".

فلوكس

ليكمل كلامه في بوست آخر قال فيه:" نفس ما حدث للطيار و نزلت اخبار باول درجه من نفس الشخص و طلعت قال حكم نهاي و مكنش نهاي و طبعا كلنا شوفنا الحكم بعديها و بسبب اللي حصل تعب الطيار حتي مات .. لم تتعظ و لم تري رساله الله ... و بتفعل نفس ما فعلته مع الطيار لكن للاسف انا مش الطيار .... انا احمد فلوكس".

فلوكس