إيداع حليمة بولند السجن بعد ضبطها من مباحث تنفيذ الأحكام

نيشان ينفي بطريقة غير مباشرة إلقاء القبض عليه في دبي

خيول الفرسان الملكية المصابة .. آخر التطورات وردود الفعل

بعد تقديمه شكوى ضد فيلم "شهر زي العسل" تعليق من المحامي هاني حسين

حفل جماهيري ناجح لـ غراندي طوطو في الدار البيضاء

ET بالعربي يلتقي بـ ريهانا في لوس أنجلوس

نجوم لبنان يطالبون بمعاقبة عصابة تيك توك

الشامي يوجه رسالة شكر الى جمهوره: "أنا إبنكم ومنكم وفيكم"

شيرين عبد الوهاب تصل الكويت متخفيةً

مجلة Rolling Stone تشعل حرب بين جمهور نانسي عجرم ونوال الزغبي

أول ردّ لـ شيرين عبد الوهاب "حسام إنسان عظيم ويحبني أكثر من نفسه وربنا بعته لي"

ET بالعربي | 28 يونيو 2021
شيرين عبد الوهاب صورة من فيسبوك

شيرين عبد الوهاب صورة من فيسبوك

في أول ردّ لها على التصريح المنسوب لوالد زوجها حسام حبيب، طمأنت شيرين عبد الوهاب من خلال تسجيل صوتي عبر حسابها على "تويتر" الجمهور عنها وبأن علاقتها بزوجها جيدة والكلام المتداول غير صحيح.

وقالت "عايزة أطمن كل الناس يلي بتحبني وكل الناس الكويسين انو أنا بخير ومافيش أي نوع من أنواع الخطر عليي وعلى حياتي".

وتابعت "بالنسبة لما حصل ما ينفعش أرد عليه بكلمتين فاسمحولي أقلكم انو حسام زوجي يلي أنا معشراه ده انسان من أنظف رجال الدنيا وانسان محترم وانسان متربي ويحبني أكثر من نفسه وما يستاهلش أبدا منكم كم القسوة ده وأنا مدياكم العذر علشان ما تعرفهوش".

وأضافت "الراجل يلي ربنا حطه في طريقي في وقت كنت في مدمره هو بنالي شخصيتي وخلاني بقيت أعرف أتكلم ورجعني لنفسي تاني الثقة حسام ربنا هو يلي بعتهولي وربنا ما بيعمليش حاجة وحشة ".

وختمت شيرين تسجيلها الصوتي قائلة "حسام بحبني أكثر من نفسو أنا وبناتي بدليل أنه من ساعة ما اتجوزني ما استفدش بأي حاجة وما عملش لنفسه أي حاجة هو بس عايش عشان يخاف عليي وعلى عيالي من كل شيء".

وأضافت "حاجات كتيرة حصلت مش مفروض أرد عليها انو الست حماتي يلي ربت راجل أخلاقو عاملة كدة أكيد لازم تكون ست عظيمة فحسام إنسان عظيم وأمه ست عظيمة وأتمنى منكم أن تدعولنا بالذرية الصالحة وبقولكم مافيش أي حاجة من دي خالص وحسام شخص نظيف وربنا هو يلي بعتهولي".

وفي تسجيل صوتي ثاني، تابعت شيرين ردّها على كل ما تّم تداوله قائلة "مافيش توكيلات باسمه والفيز بتاعتي مش معاه وكل الكلام مش مزبوط .. وزوجي راجل متأصل وابن ناس وابن عيلة محترمة قوي وما يقبلش أنه حد يتكلم عنه كده لا هو ولا أمه".

وتابعت "حسام راجل والناس يلي زيه ما بقاش موجودين وخلي الناس تفهم بالعقل نحنا بقالنا 4 سنين متزوجين لو عاوز يستفيد مني كان عمل حتى غنوة سينغل لنفسه لكن الناس برضو لازم يكون عندها عقل وتشوف الراجل ده صايني وصاين عيالي وكل الناس بتختلف لكن هو بيحبني أكثر من نفسه وربنا مديني مؤشر وقلب وحاسة انو بحبني وحاسة معاه بالأمان".

وختمت تسجيلها قائلة "حسام فادني وما ضرنيش وكفاية أنه طلع من حياتي كل الناس يلي كانت بتستغلني بجد وكل الثعابين يلي بحياتي وكل الحاجات الفاسدة".

تابعوا هذا التقرير من ETبالعربي عن دعم جمهور شيرين عبدالوهاب ووقفته إلى جانبها خلال اليومين الماضيين

ETO03611#Kelna Cherine to defend Cherine Abed Al Wahab