وفاة مفاجئة للرابر فاتمان سكوب Fatman Scoop على المسرح

هل ندمت جينيفر لوبيز بعد طلب الطلاق من بن أفليك؟

أحلام ومبارك الهاجري في وجه الشائعات

وفاة جاكلين الزقازيقي بعد صراع مع مرض السرطان

جدل لجنة تحكيم Arabs Got Talent مستمر

محمد الأحمد في مسلسل رقصة الموت بمشاركة ساشا دحدوح

الطائر الرفراف 3 : سيران بالباروكة و سنان يدخل حياتها

اختفاء صفحة شيرين عبد الوهاب من الفيسبوك

حصري: سامر البرقاوي لـ ET بالعربي.. تيم حسن وكاريس بشار معاً في رمضان

براد بيت يلفت الأنظار في فينيسيا برفقة صديقته إيناس دي رامون

إلهام شاهين ترد على المنتقدين: "مبشغلش بالي"

ET بالعربي | 28 أغسطس 2024
إلهام شاهين - صورة من فيسبوك

إلهام شاهين - صورة من فيسبوك

وسط تعرض إلهام شاهين للانتقادات على منصات التواصل الإجتماعي، بسبب فيديو قديم لها تتحدث فيه عن الصلاة والعمل... ردت الهام عبر ETبالعربي على الهجوم، قائلة: "لا أنشغل بما يقولوه، هكذا سأعطيهم أهمية، لأنها حملة إخوانية واضحة".

وأضافت: "واضح إني تعباهم و مشغولين بيا و بآرائي جدا، و إسمي بيبيع بالنسبه لهم، هم شاغلين نفسهم بيا بزيادة، أما أنا لا يشغلوني مطلقا".

إلهام شاهين

الهام شاهين : آرائي تخصني لا أفرضها على أحد

وتابعت:"أنا مش شاغلة بالي خالص بالسوشيال ميديا و الناس اللي بتتسلى ، ده عالم وهمي بالنسبه لي،  و عارفة إن ليّ أعداء و عارفة الأسباب، و فب النهايه الكلاب تنبح و القافله تسير ، و آرائي تخصني لا أفرضها على أحد".

كلام إلهام شاهين عن احد المخرجين الذي تدين بشكل غريب

إلهام شاهين: أقول لهؤلاء المرضى موتوا بغيظكم

وأضافت: "و كده كده حتى لو ماليش رأي سيختلقوا كلام و يدعوا إني قلته عشان يهاجموني،  ناس تافهة و عايزة تتسلى، أو ناس حاقدة و كارهة لأن شخصيتي تعباهم أو كايداهم أو مجنناهم، كل يوم قصص و حواديت على إلهام شاهين،  لا تهمني و لا تشغلني، و أقول لهؤلاء المرضى موتوا بغيظكم".

وتعجبت إلهام من انتشار الفيديو في الوقت الحالي، رغم أنه مرّ عليه وقت طويل، قائلة:"و الموضوع ده من فترة، هرجع أتكلم عنه الآن".

إلهام شاهين

وكانت إلهام قالت خلال الفيديو: "اشتغلت مع أحد المخرجين، كان راجل طبيعي جدًا عادي، فجأة تدين بشكل غريب جدًا، في كل آذان يسيب التصوير والكاميرا دايرة ويسيب الممثلين، لا وكمان ياخد كل العمال معاه وينزل يصلي، خلص المشهد الأول وفي الأوضة بتاعتك وصلي لكن تعطل الاستديو كله، ده عمرنا ما كنا بنشوفه، مش توقف الشغل علشان ميعاد الصلاة".