فرق التوقيت يمنع لقاء ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي

شباب البومب 12 الحلقة 17 مع الشيخ راكان و كانتي

شباب البومب 12 الحلقة 18 : هبة عامر

إليسا في Big time Podcast وتعطي رأيها بـ أصالة،أحلام وشيرين

رامز جاب من الآخر الحلقة 17: مواجهة مها أحمد و فادي خفاجة

إعدام صبحي خلال عملية تبادل الأسرى في الحلقة 17 من مسلسل تاج

نجوى كرم في أمسية روحية تحدثت فيها عن رؤيتها السيد المسيح

حسن عسيري و أصايل ضحايا برنامج رامز جاب من الآخر الحلقة 18

صلح فرح الهادي وشوق الهادي والعرابة نهى نبيل

مسلسل 2024: تأثر بمشهد وداع سما لوالدها بالمشرحة

بسمة وهبة تكشف عن تعرضها لخطأ طبي أدى إلى شلل عضلي في فكها

ET بالعربي | 28 يناير 2021
بسمة وهبة

بسمة وهبة

أطلت بسمة وهبة، من خلال فيديو شاركته عبر حسابها الرسمي على الإنستقرام، حيث كشفت أنه حصل معها خطأ طبي في أحد مراكز التجميل الذي رفضت ذكر إسمه، نتج عنه إصابتها بشلل عضلي فى الوجه.

وقالت بسمة وهبة، في الفيديو "أنا من شهر كنت تعبانة جدا ومكنتش بعرف افتح بقي ولا بعرف اكل ولا أدخل شوكة ولا معلقة ولا حتة عيش ولا أي حاجة، وبعدين كنت بالصدفة موجودة في دبي ورحت لدكتورة شاطرة جداً وقالتلي ده Stress وعندك شلل عضلي وعندك العضلات بتاعتك في فكك مشدودة وعايزة علاج طبيعي وعايزة أدوية".

وأضافت بسمة، "أخذت الأدوية وعملت العلاج الطبيعي والحقيقة لقيت مفيش أي تحسن، فأنا جيت رحتلها النهاردة وقلتلها مفيش أي تحسن فعملتلي منظار تاني، وكانت مستغربة وأنا قلت لها أنا معنديش Stress"، وتابعت "راجعت الدكتورة معايا لورا لحد ما افتكرت من أسئلتها إني عملت بوتكس وفيلر من شهر وفي حقنة اخدتها في الفك ودخلت على الأحبال الصوتية وهي اللي بوظت الدنيا كلها".

وختمت بسمة في الفيديو، "هحط خط لا عايز اتكلم مين اللي عملي كده ولا المكان وهو مكان محترم وكويس جدا وممكن أكون حالة حصلت غلطة، عايزة أقول بس للناس تاخد بالها ويتقوا الله فينا ويكونوا حريصين وهما بيقربوا من المناطق دي، والدكتورة قالتلي مش عايزة صوتك يبقى عالي".