الشامي يستعيد ذكريات طفولته بالأردن

مسلسل حب محتمل الحلقة 2 .. دفنة تواجه الانهيار

مسلسل سستر فخرية الحلقة الأخيرة .. تفاعل واسع مع أداء هدى حسين

أحمد السعدني يعلن زواجه من ميرنا الهلباوي

مسلسل حب على ورق و أنت اطرق بابي .. شخصيات النسخة التركية والعربية

الكشف عن نسخة توب شيف VIP بمشاركة نخبة من المشاهير

ET بالعربي يكشف حصرياً عالم هيا مرعشلي

محمد حماقي يغني بحرية مع الجمهور "المرة الجاية شيرين تكون معايا"

ET بالعربي يرافق مدربي ذا فويس كيدز في الحلقة الأخيرة

أحلام ومبارك الهاجري يحتفلان بتخرج ابنتهما فاطمة بمرتبة الشرف

تامر حسني يرد على حلا شيحة "هو بالنسبة لك الحرام إننا ننزل الكليب على اليوتيوب بس !! "

15 يوليو 2021 | ET بالعربي: المرجع الأول لأخبار الفن والترفيه في العالم العربي
تامر حسني / حلا شيحة

تامر حسني / حلا شيحة

بعد الجدل الذي أثير اليوم بسبب انتقاد حلا شيحة لتامر حسني بعدما طرح فيديو كليب "بحبك" والذي تظهر به في مشاهد رومانسية، رغم قولها أنها طلبت عدم طرح الأغنية، رد تامر حسني منذ قليل برسالة مطولة أكد فيها أنه متضايق وحزين لوصول الأمور والنقاش لهذا الشكل خاصة مع  زميل يحترمه وبينهم  كل خير. 

لاقت الرسالة هذه تفاعل كبير من الجمهور والذي على ما يبدو وقف بجانب تامر حسني بعد التوضيح ومؤيد لكلامه.

تامر حسني وحلا شيحة

وقال "للتوضيح بما إنك يا حلا كتبتي بوست و أشركتي الجمهور الكريم معانا بدال ما كنتي تكلميني شخصياً و نتناقش بيني و بينك ، فا أنا مضطر أرد هنا برضه: 

….أولاً أنا عمري ما وعدتك إن الكليب مش هينزل دا محصلش اصلاً يا حلا مش أنا خالص اللي أوعد و أخلف….. الحقيقه اني إحترمت كلامي معاكي و وعدتك أشيل مشاهد تانيه طلبتيها و شيلتها بالفعل و شكرتيني عليها و لو حابه تفتكري المشاهد اللي اتشالت بعد اذنك روحي شوفيها في المونتاچ عند الأستاذ عمرو عاكف او كلميه يبعتهالك كلها موجوده."

وتابع " الفيلم بقاله ٣ اسابيع في السينمات و الكليب موجود جوه الفيلم هو بالنسبالك الحرام إننا ننزل الكليب على اليوتيوب بس !! إنما الكليب يتشاف جوه السينمات عادي ؟؟؟؟ منطق غريب فعلاً يا حلا ، و بعدين هو مش أنتي اللي مضيتي عقد و تقاضيتي عليه مبلغ كبير عشان الدور دا بعينه !!!!! هو مش إنتي اللي صورتيه و مثلتيه بنفسك و بمنتهى الرضا ولاّ حد أجبرك ؟!!!!!! "

كما وضح للجمهور  بأنه و المخرجه ساره وفيق تواصلو مع حلا  لتشارك بأي ملاحظة قبل إصدار الفيلم ولكنها لم تتجاوب: "تليفوناتك كلها كانت بتقفل في وشنا ،، إنتي للأسف يا حلا متعاملتيش صح مع الموقف كان لازم تهتمي بأمرك أكتر من كدا و لو كان ليكي أي طلب تاني كنت هعمله بكل حب إنما إنتي فجأه أختفيتي و مكملتيش تركيب صوتك في الفيلم ولا جيتي تتصوري عشان آفيش الفيلم أصلًا و مخليتيناش نعرف نعمل آفيش مجمع !!! و بقيتي تقفلي تليفوناتك و تكنسلي علينا كلنا و بعدين أي فيلم بيبقى ليه خطه مسبقه في الدعايه و انتي عارفاها كويس و وافقتي عليها و دا كليب رومانسي يعني معقول كنتي عايزه المنتج يشيل كل مشاهدك اللي صورتيها من الكليب و يطلعني بغني و بقول الكلام الرومانسي دا للأستاذ ماجد الكدواني مثلاً هو دا يُعقل ؟؟!!!!! "

وختم بـ "أنا زعلان منك جداً يا حلا على مفردات البوست بتاعك الغير موفقه و مستحيل هرد بطريقتك اللي فيها تجريح و اتهامات باطله ليا إحتراماً لحجات كتير يمكن فايتاكي بس مش هتفوتني و على فكره انا واثق انك عارفه اني مستاهلش منك كدا و هكتفي بالتوضيح دا و ربنا يهدي الجميع و يكتبلك كل الخير اللهم آمين".