وفاة صلاح السعدني عن عمر ناهز الـ 80

حضور فني كبير لنجوم مصر في جنازة صلاح السعدني

تفاعل كبير مع دموع أحمد السعدني في جنازة والده.. ورسائل من النجوم

نجوم الوطن العربي ينعون صلاح السعدني بكلمات مؤثرة

باسم سمرة يعتذر لـ نيللي كريم على الهواء ونيللي تعلق

نجوم عرب عاشوا تجارب قاسية بسبب حضانة الأبناء

من يحارب ليالي دهراب؟

تفاعل النجوم مع نتائج إستفتاء ET بالعربي الخاص برمضان 2024

ريم العلي نجمة الشرار تحتفل بزفافها والجمهور يعلق بطرافة

رسالة كريستيانو رونالدو لإبنته بيلا في عيد ميلادها الثاني

حلا شيحة تنفي طلاقها مجددًا "أنا مش شيخة"

ET بالعربي | 24 يوليو 2022
حلا شيحة من انستغرام

حلا شيحة من انستغرام

بعد أن انتشرت مجدداً الكثير من الشائعات حول وقوع الطلاق بين حلا شيحة و معز مسعود، تصدّر اسم حلا شيحة الترند على غوغل في مصر.

حلا شيحة ترند

وتأتي الشائعات هذه على خلفية كلام كتبته حلا بصفحتها على انستقرام منذ عدّة أيام وقالت فيه:"مش عيب نقول غلطنا و مش عيب نصلح أخطاءنا، بس أهم حاجة منكملش و نعاند نفسنا و نعاقب نفسنا و نحكم علي نفسنا بالفشل.الفشل إننا نسيب نفسنا جوا نفس المشاكل و نستسلم". مما جعل البعض يعتقد أنها كتبت هذا الكلام بسبب وقوع الطلاق بينها وبين و زوجها معز مسعود.

لكن عادت اليوم حلا شيحة لتنفي هذه الأخبار المنتشرة، و كشفت عن التفاصيل عبر بوست قالت فيه:"لكل المتابعين و المحبين على صفحتي و في الوطن العربي حابة اقولكم مفيش اي خبر اتكتب عن معز و عني يخص الطلاق صحيح و كلامي في البوست اللي فات كان كلام عام و لم اقصد بيه حد معين ابداً".

و تابعت:"و معز بعيد عن الكلام ده تماماً بالعكس هو سبب كبير، لحاجات جميلة في حياتي و حياة اولادي و مشفتش كتير زي اخلاقه و احترامه و عيب الكلام اللي بيتقال عن صفحات السوشيل ميديا كله مش صح ابدا ً. والله في مشاكل اكبر بكتير و حاجات اهم بكتير ممكن نتكلم فيها، و انا علي صفحتي بحب اشارك جمهوري ساعات بمعاني بحسها و بحسهم زيي و بحب اتواصل معاهم و ابقي موجودة معاهم مش اكتر من كدة".

أما عن الأخبار المتداولة حول خلعها للحجاب فوضّحت حلا شيحة هذا الموضوع و قالت:"بالنسبة لحجابي انا قلت بحاول زيي زي بنات كتييير و اكيد مش احسن حاجة بس انا كدة دلوقتي و الحمد لله. و انا مش شيخة انا انسانة عادية جداً ليا حسناتي و ليا سيئاتي و البشر كلهم كدة فبلاش حد يزايد علي حد و بدل ما نتريق او نقول كلام مش مهم نكون متصالحين مع نفسنا و نبطل نحكم على بعض احنا بشر مش ملايكة".