ET بالعربي يصدر نتائج الإستفتاء الخاص بموسم رمضان 2024

 نادين نجيم تدفع ضريبة الحب

مدير أعمال شيرين سيف النصر يكشف عن لحظاتها الأخيرة

نادين نجيم وسلافة معمار تحتفلان بـ نجاح "سكر وسما"

إليسا تخطف قلب الفانز برقصها وتفاعلها على المسرح

الأمير ويليام يواجه ضغوطات هائلة وسط مرض زوجته ووالده

باسم سمرة يعتذر لـ نيللي كريم على الهواء ونيللي تعلق

رسائل حب ودعم بعد العاصفة القوية التي ضربت الإمارات

ناصيف زيتون يصف ابنة رحمة رياض بـ القمر

في بودكاست ع أمل: عمار شلق يكشف عن مشهد لا ينساه بالعمل

هيدي كرم ترد على جدل الفيديو مع إبنها من خلال ET بالعربي

ET بالعربي | 07 يوليو 2021
هيدي كرم ونجلها

هيدي كرم ونجلها

ردت هيدي كرم بشكل مباشر من خلال ET بالعربي ،على كل الإنتقادات التي واجهتها مؤخراً بسبب الفيديو الذي شاركته مع ابنها أثناء ممارستهما الرياضة عبر حسابها الرسمي في إنستقرام.

وقالت هيدي كرم لـ ET بالعربي "الموضوع أخد أكتر من حجمه كتير في حياتي وعلى السوشيال ميديا وفي الميديا عموماً، ومش عارفة ليه إيه اللي حصل، أنا بقيت ابص على الفيديو وأرجع أعيد تاني يمكن في حاجة أنا مش شايفاها بجد"، وأضافت "أنا عامةً بتجاهل ولما يبقى في كومنتات سخيفة أوي بحذف ومش برد، بس ده في صميم علاقة الأم بإبنها فإحنا لو شايفين إن العلاقة اللي فيها حنية وطبطبة وأحضان وتعبير عن الحب وإستمتاع علاقة شاذة يبقى في مشكلة عند بعض العناصر في المجتمع".

وتابعت هيدي لـ ET بالعربي "يعني أنا أفهم إن إنت تهاجمني علشان لبسي أو علشان أعمالي أو اللايف ستايل بتاعي أرائك ومعتقداتك والحاجات اللي إنت بتؤمن بيها وأحترم ده على فكرة ولو حطيت حاجة حسيت إنها ممكن تضايق الناس بشيلها على طول، إنما دي لأ عند علاقتي بإبني حأف جامد".

VT_99

وعن رد فعل إبنها بعد الإنتقادات، قالت هيدي لـ ET بالعربي "متأثرش خالص قعد يقوللي إنت شهرتيني، يعني هو إنسان عاقل والحقيقة زي ما في ناس هاجمتني في ناس أكتر بكتير ساندتني على المستوى الإعلامي وعلى مستوى الرأي العام حقيقة ودي حلاوة مجتمعنا عند المشكلة الحقيقية بيوقف".