"فاجعة هزت قلوبنا" ..رسائل النجوم لأهالي ضحايا منخفض المطير

حفل زفاف عائلي لـ فارس إسكندر

فيلم شباب البومب: أقوى إفتتاحية لـ فيلم سعودي في السينما بأرقام قياسية

قبلة الأمير هاري و ميغان ماركل خلال حدث خيري حديث الجمهور

نحافة روان بن حسين تثير الجدل.. والمتابعين يتساءلون عن السبب

بعد انتظار.. ناصيف زيتون ورحمة رياض يصدران "ما في ليل"

بوراك أوزجيفيت و كيفانش تاتليتوغ وإحتفالات بميلاد أطفالهم

بعد الصدفة التي جمعتهما.. سما مساعدة مالك في لعبة حب

عبدالله الرويشد يكمل رحلة علاجه في ألمانيا

صناع مسلسل 2024 يعلقون على انتقادات مشاهد الأكشن

حسن شاكوش "آسف لكل عازف وطبال.. بحترمهم ومقدرش أغلط فيهم"

ET بالعربي | 06 سبتمبر 2021
حسن شاكوش

حسن شاكوش

تصريحات جديدة لحسن شاكوش في لايف شاركه اليوم  على صفحته على الفيسبوك والتي لم يتحدث فيه عن أزمة منعه من الغناء وإلغاء تصاريح الغناء الخاصة به، بل علق على جملة "لو رب البيت طبال فبنته هتطلع رقاصة" والتي أغضبت العازفين واعترض عليها بالنيابة عنهم سعيد الأرتست في النقابة مساء أمس.

حسن شاكوش تأسف لكل العازفين والطبالين في اللايف وأوضح وجهة نظره والتي لا يقصد بها الإساءة : "أنا طالع دلوقت لايف علشان خاطر كل أخوتاي وفرقتي بتوع المزيكا واللايف ده يخصهم هما وانا مكانش قصدي اطلع اغلط في أى عازف وطبال وانا شخصيا معايا عازفين وبعيد عن أنهم عازفين فأنا بحترمهم ومقدرش أغلط فيهم وأي مطرب مالوش أى قيمة من غير الفرقة ".

حسن شاكوش ورضا البحراوي في جلسة الصلح الأخيرة
حسن شاكوش ورضا البحراوي في جلسة الصلح الأخيرة

 

وأضاف شاكوش في حديثه: "أسألوا كل الفرق سواء فرقتي أو أي فرق تانية وأسألوا أنا بتعامل إزاى مع الناس ولو قالوا أنا تنك يبقى ليكم الكلام وفي فيديوهات على اليوتيوب في كل حتة في مصر .. وعامل اللايف علشان أوضح وجهة النظر ولما غلطت كانت أول غلطة ليا من ساعة ما دخلت المجال ولكن غصب عني علشان اتشمت بأمي والموضوع خلص ورضا وفرقته إخواتي وعمري ما زعلت حد منهم وأنا عمري ما أغلط في أى عازف وأسألوا أى عازف وعمري ما أتنكت على حد ولو أى عازف أو بتاع مزيكا عازف زعلان متزعلوش".

وأوضح حسن شاكوش وجهة نظره قائلا: "بتكلم على أن الاب سايب البيت ومش مسيطر فيه البنت او الشاب بيبقوا واخدين راحتهم فمفيش حاكم وانا لما قولت لو رب البيت بيطبل فأنا ماليش علاقة بالطبال وانا بطلع اغني بفلاشة وبغني بفرقة على حسب المتعهد فانا مش هقعد في البت فبغني بفلاشة انا مش هقعد في البيت وانا لو هشيل طوب وزلط من الأرض هعمل كده علشان اجيب القرش بالحلال ".