ياسمين عبد العزيز تبكي: أنا بعشق أحمد العوضي...وسبب طلاقنا مش خيانة

مي حلمي تنجو من مقلب رامز جلال

نيشان لـ لجين عمران من داخل الطائرة: "يا لرقي الإعلاميات"

أبرز الإطلالات في أكبر ليلة للأزياء والموضة ميت غالا 2024

النجمات بـ فساتين ضخمة في حفل ميت غالا 2024

الجمهور ينتقد وجه بن أفليك وتصرّفاته في توم برادي روست

أصالة تهنئ فائق حسن بالسلامة : "الله يديمك عزّي وسيّدي"

الملكة رانيا في صورة جديدة مع الأميرة سلمى

إطلالات ساحرة من نجمات بوليوود في حفل Met Gala لعام 2024

تقارير:لن يتم تصوير أي مسلسل تركي بالصيف بسبب تكاليف الإنتاج

عمرو راضي يبكي مصطفى حفناوي "المستحيل الوحيد أن روحك تفارقني لحظة.."

ET بالعربي | 28 أغسطس 2020
عمرو راضي- انستغرام

عمرو راضي- انستغرام

بعد أكثر من أسبوعين من وفاة صديقه مصطفى حفناوي، وبعد تداول صورته على العكاز والتي أثارت القلق خاصة أنه غائب عن السوشيال ميديا الفترة الحالية، ظهر عمرو راضي ليطمئن الناس عبر فيديو معلقاً : "كنت بطمن الناس إني كويس وشكر الله سعيكم ومجلكوش في حاجة وحشة خالص". 

والواضح من الفيديو أن عمرو لم بتخطى حزنه أبداً فكتب كلمات للراحل قال فيها "مفيش حاجة ممكن توجع قلبي وتاخد روحي.. زي حزني عليك مع السلامه يا حبيبي، بس عايزك تعرف إني بشوفك في كل مكان.. وكل حاجه بتفكرني بيك.. وشك مبيفرقنيش مكانك جمبي في العربية.. كرسيك قدامي في القهوه.. الأكل اللي بنروحله.. الرغي قبل ما بننام.. كل الصور.. كل الأماكن.. كل البيوت.. كل الهزار.. كل التفكير في الماضي والمستقبل.. صحابنا.. كل حاجة بتفكرني بيك". 

وتابع: "حقيقة أن جسمك فارقني الهروب منها صعب.. بس المستحيل الوحيد أن روحك تفارقني لحظة.. اتعودت عليك وعلى يومي معاك، فسبنا أهالينا وعشنا مع بعض.. رجعتني بيتي لوحدي زي العيل الصغير اللي تاه من أمه في سوق كبير مليان ناس.. فاكر كلامنا وفاكر أحلامنا وأوعدك هحققلك كل اللي كان نفسك فيه، وهشيل صورتك في كل خطوه زي ما شيلتك على كتفي.. وحشتني يا عشرتي وونسي".