فرق التوقيت يمنع لقاء ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي

شباب البومب 12 الحلقة 17 مع الشيخ راكان و كانتي

إيلين ابنة المتصرف في حماية عبدو العربجي بـ الحلقة 16

نجوى كرم في أمسية روحية تحدثت فيها عن رؤيتها السيد المسيح

رامز جاب من الآخر الحلقة 17: مواجهة مها أحمد و فادي خفاجة

إعدام صبحي خلال عملية تبادل الأسرى في الحلقة 17 من مسلسل تاج

مسلسل 2024: تأثر بمشهد وداع سما لوالدها بالمشرحة

إليسا في Big time Podcast وتعطي رأيها بـ أصالة،أحلام وشيرين

صلح فرح الهادي وشوق الهادي والعرابة نهى نبيل

شباب البومب 12 الحلقة 18 : هبة عامر

هذا ما قاله نجوم المهرجانات لـ ET بالعربي عن قرارات هاني شاكر..

ET بالعربي | 30 يناير 2022
هاني شاكر - انستغرام

هاني شاكر - انستغرام

احتفل مسلم بزفافه في القاهرة وسط حضور الأهل والأصدقاء من مطربي الاغنية الشعبية والمهرجانات، حيث إلتقى بهم ET بالعربي الذي تواجد في حفل الزفاف، وسألهم عن القرارات الأخيرة لـ هاني شاكر ونقابة الموسيقيين في مصر، سيف مجدي قال "هاني شاكر فنان كبير وعارف بيعمل ايه ويعرف ايه الصح، وأنا قدمت ورقي في النقابة من شهرين ومستني تحديد اللجنة للإمتحان".

Saif Magdy

عمر الكروان قال لـ ET بالعربي، "كل واحد له لونه الخاص وفي اغاني مينفعش تتغنى واللي بيغلط يتحاسب وفي ناس منهم مطلوبة وبحب هاني على المستوى الشخصي وأنا نقابي من زمان".

Omar Al Karawan

من ناحيته قال حمادة مجدي، "كلنا نحترم قرارات هاني شاكر وهو قيمة وبنسمع الكلام  ونتقبل كلامه ونتمنى الحياة تمشي مع بيكا وشاكوش ودا مطرب خامة صوته حلوة اوي ونتمنى نرجع تاني وكلهم يشتغلوا".

Hamada Magdy

أورتيجا قال لـ ET بالعربي  "انا مع النقابة تمنع الحاجات زي الشتيمة والاسفاف علشان الاطفال، ومع هاني شاكر علشان في صالح المجتمع والجيل الجديد لازم يتخاف عليه".

Ortiga

أما أدهم سليمان، فقال عن قرارت النقابة وهاني شاكر "النقابة بتاعتي من اكتر من 6 سنين وبناشدهم ان الغنا اتغير فلازم نواكب العصر ولازم المطربين الجدد ياخدوا بالهم".

Adham Sliman

طارق الشيخ، قال "انا مش مع حد يوقف المطربين ولازم نقف مع الكويسين وربنا مع هاني شاكر وبقوله لو في حد بيغني كويس يسهل اجراءاته ومش لازم تكون القراية والكتابة عقبة".

Tarek Al Sheikh